1396-08-17 07:38
1351
0
46300
ظرفیت های استان زیر ذره بین مناف هاشمی؛

روز پرکار استاندار گلستان در شرق استان + تصاویر

استاندار گلستان به همراه نماینده مردم شرق استان در مجلس استاندار گلستان از مناطق صنعتی شهرستان های گالیکش، کلاله و مینودشت و همچنین سد نرماب مینودشت بازدید کرد.

به گزارش گلستان ما، سید مناف هاشمی و هیات همراه وی از شهرک صنعتی گلستان، ناحیه صنعتی کلاله و سدبوستان بازدید کرد.

kalalekhabar_1.jpg

kalalekhabar_12.jpg

kalalekhabar_13.jpg

kalalekhabar_16.jpg

kalalekhabar_17.jpg

kalalekhabar_18.jpg

kalalekhabar_19.jpg

kalalekhabar_20.jpg

kalalekhabar_3.jpg

kalalekhabar_4.jpg

kalalekhabar_5.jpg

kalalekhabar_6.jpg

kalalekhabar_7.jpg

kalalekhabar_9.jpg

بازدید استاندار گلستان از شهرک صنعتی گالیکش

استاندار گلستان به همراه نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار و تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان از چند واحد صنعتی و تولیدی شهرک صنعتی گالیکش بازدید کرد.

استاندار گلستان در این بازدید گفت: گلستان قابلیت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف دارد که مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی باید با اطلاع‌رسانی از آن، زمینه را برای جذب سرمایه‌گذاری فراهم کنند.

وی افزود: دولت همچون سال گذشته و در راستای حمایت از تولید و رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال از واحدهای تولیدی به‌ویژه واحدهای نیمه فعال و راکد برای بازگشت به چرخه تولید و اشتغال حمایت می‌کند.

بر اساس این گزارش، استاندار گلستان از کارخانه آرد، کارخانه قیر سازی و کارخانه تولید تیرهای بتنی چراغ‌برق بازدید به عمل آورد.

nilkooh2740 1

nilkooh2740 1

nilkooh2740 1

nilkooh2740 1

nilkooh2740 1

nilkooh2740 1

nilkooh2740 1

پارک ملی گلستان برندی برای استان گلستان است

استاندار گلستان پیش از ظهر روز سه‌شنبه (16 آبان) به همراه نماینده مردم شرق استان در مجلس، معاونین استاندار، مدیران ارشد استانی و شهرستانی از پارک ملی گلستان بازدید کرد.

سید مناف هاشمی در این بازدید، پارک ملی گلستان را ظرفیتی منحصربه‌فرد درزمینهٔ محیط‌زیست دانست و اظهار کرد: پارک ملی گلستان برندی برای این استان است و می‌تواند نقش بسزایی در ارتقا جایگاه محیط‌زیستی و گردشگری استان داشته باشد.

لازم به ذکر است پارک ملی گلستان یکی از ذخیره‌گاه‌های زیست‌کره است و بخش قابل‌توجهی از پستانداران و پرندگان کشور در این پارک زندگی می‌کنند.

گفتنی است گستره‌ی پارک ملی گلستان در عرصه جغرافیایی 3 استان گلستان، خراسان شمالی و سمنان است.

nilkooh2739 1

nilkooh2739 1

nilkooh2739 1

بازدید استاندار گلستان در از کارخانه سیمان گالیکش

سید مناف هاشمی در بازدید از کارخانه سیمان پیوند گلستان که معاونان استاندار، شهرام کوسه‌غراوی نماینده مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی و مدیران اقتصادی استان گلستان وی را همراهی می‌کردند، اظهار کرد: گلستان، ظرفیت‌های بالایی در استقرار صنایع متوسط و بزرگ دارد و تلاش خواهیم کرد این پتانسیل‌ها را به فعلیت برسانیم.

وی افزود: جذب سرمایه‌گذاران به‌منظور افزایش تولید و رونق اشتغال باید دغدغه اصلی مدیران باشد.

لازم به ذکر است کارخانه سیمان پیوند گلستان تنها کارخانه سیمان استان است که در شهرستان گالیکش واقع‌شده است.

nilkooh2738 1

nilkooh2738 1

nilkooh2738 1

بازدید استاندار گلستان از عملیات اجرایی سد نرماب و شهرک صنعتی مینودشت

مناف هاشمی پس از بازدید از سد نرماب ، اظهارکرد: تسریع در عملیات اجرایی و آب گیری سد نرماب می تواند نقش موثری در ارتقا وضعیت آب شرق استان داشته باشد و دغدغه های مردم این منطقه را کاهش دهد.

لازم به ذکر است در این بازدید ضیایی مدیر سد نرماب گزارشی از آخرین روند این پروژه ارائه کرد و گفت: سرریز سد نرماب 100 درصد، دیوار آب بند 86 درصد و سیستم انتقال آب چهل چای 70 درصد تاکنون پیشرفت داشته است که در مجموع پیشرفت فیزیکی سد و تاسیسات وابسته آن حدود 74 درصد و پیشرفت کل پروژه حدود 45 درصد است.

مدیر طرح سد نرماب در ادامه با بیان این که یکی از مشکلات این پروژه جابجایی روستاها بودگفت: روستای جنگلده پایین ظرف یک ماه آینده جابجا می شود که با انتقال روستای جنگلده پایین، عملیات اجرایی بدنه سد نرماب سرعت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: در صورت جابجایی روستای جنگلده پایین و رفع مشکلات اجتماعی و استملاک اراضی، آبگیری اولیه سد نرماب در اواسط سال 97 امکان پذیری می باشد. 

minookhabar39 2

minookhabar39 2

minookhabar39 2

minookhabar39 2

minookhabar39 2

منابع: کلاله خبر/ نیلکوه/ مینوخبر

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.